Mode

Dök upp en tjej på Skype. Väldigt tjejig och modeintresserad.
Började ställa frågor om min stil. Märkte att jag inte bryr mig.
Bestämde sig för att ”hjälpa” mig. Skickade numrerade bilder med förklaringar.

[8:10:27 PM] Vicky: ett: kavla upp skjortärmarna och jackärmarna tillsammans så skjortan är utanpå.

två: rulla upp ärmarna så det ser lite slarvigt ut

tre: helst bärs västen öppen

fyra: släng på en mörkgrå munkjacka för att klä ner

fem: skjortan uppknäppt två knappar och jackan öppen.

sex: byxorna ska vikas upp två varv så dom hamnar över fotknölen. gärna en tunn halskedja. jackan bärs öppen.

[8:11:05 PM] Vicky: skulle du kunna bära nån av dom?

[8:15:29 PM] bleunt: Ptja, skulle jag väl. Med vissa undantag.

[8:21:25 PM] Vicky: du kanske fick upp ögonen liite för nya kläder o hur man kan styla?

[8:22:07 PM] bleunt: Som sagt, bryr mig inte.

[8:22:26 PM] Vicky: tråkigt

[8:22:31 PM] bleunt: Är fullkomligt ointresserad av mode och att se bra ut.

[8:22:33 PM] Vicky: tjejer bryr sig

[8:22:41 PM] bleunt: Vissa. Vissa inte.

[8:22:48 PM] Vicky: dom flesta

[8:22:57 PM] Vicky: dom tjejer som inte gör de. dom tjejerna vill man inte ha

[8:23:14 PM] bleunt: Jag föredrar dem faktiskt.

[8:23:26 PM] Vicky: okej..

[8:23:31 PM] Vicky: ja du får göra va du vill

[8:23:39 PM] bleunt: Tack.

[8:23:51 PM] Vicky: tkr du e rätt oförskämd faktiskt

[8:24:04 PM] bleunt: Varför då?

[8:24:37 PM] Vicky: försöker hjälpa dig. du behöver inte va nån modeguru o bry dig skitmkt. men lite får man fan tänka.

[8:24:56 PM] bleunt: Hjälpa mig med vad?

[8:25:10 PM] Vicky: att se bra ut

[8:25:40 PM] bleunt: Fast jag har ju sagt att jag inte bryr mig.
Jag är ointresserad av mode.

[8:26:00 PM] Vicky: skit it

[8:26:35 PM] bleunt: Ja, det är ju det jag säger att jag gör.
Jag skiter fullkomligt i mode.

Det här inlägget postades i Laserstrålar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

