Zero

– Och så en Coca Cola Light, tack.
– Vi har Zero.
– Ursäkta?
– Vi har Coca Cola Zero.
– Nej tack, jag tar hellre Light.

Jag måste fråga, är det konstigt med män som dricker Light? Är det meningen att vi ska dricka Zero? Jag vet att Zero marknadsförs mer till män med korkade machoreklamer, men jag trodde bara det var mest som ett förslag.

Det här inlägget postades i Laserstrålar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Zero

  1. WysiWyg skriver:

    Efter vad jag förstått så är Zero och Light identiska, och Zero är bara Coca-Colas sätt att försöka öka försäljningen till män.
    Jag läste det på Internet, så det måste vara sant!

    Snabb fråga; menade hen att de inte hade Light? För annars förstår jag inte varför hen skulle kommentera öht. Mysko värld det här.

  2. Light och Zero är icke samma sak. Jag känner lätt skillnaden, och det är inte riktigt samma ingredienser. Och jo, de hade Light. Jag fick Light till slut. Hon trodde väl bara att jag sa fel, eller att jag trodde att de inte hade Zero.

Kommentera

