Adventureland

Adventureland. Den var ungefär som jag väntade mig, men tonen var överraskande down to earth och inte alls lika omogen. Mer Almost Famous än Superbad ibland. Sen bryr jag mig inte om vad alla säger, jag gillar Kristen Stewart! Kom så slåss vi om saken om du törs! SNL-personerna kändes helt meningslösa och drog ner filmen lite, förutom det var enda stora missen det faktum att plotten till slut hängde på det gamla ”missförstånd som karaktärerna inte förklarar för varandra och inte pratar igenom som normala människor gör”. Men en mysig sommarkänsloladdad film.

Det här inlägget postades i Laserstrålar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

