Penis

eightbits säger (21:27)
Sitter och fryser som fan och känner att det drar lite, så tänkte inte riktigt på det då lägenheten är fuktig och skit just nu, och så märker jag att Tobbes fett sjukt stora dator står och blåser kallluft på mig.
BRRRRÖÖÖÖÖL.
bleunt . säger (21:30)
Är säkert en helt normalstor dator, bara du som är liten. xD
eightbits säger (21:31)
Nej, den är fan gigantisk.
bleunt . säger (21:33)
Hur stor jämfört med andra? 30% större?
eightbits säger (21:33)
Haha, ja, om inte mer.
bleunt . säger (21:33)
Oj! Är det inte lite besvärligt med så stora?
eightbits säger (21:33)
Om den står på golvet går den väl upp till under knäna på mig.
Och jag är 1.51.
Så tänk dig. STOOOOR.
Eller nä, den är större
Haha.
bleunt . säger (21:34)
Oj! Den måste vara typ… 30-40cm iaf.
Hur bred?
Jag gissar att den är svart. Hört att de svarta är stora.
eightbits säger (21:36)
20 cm bred något sådant
haha, yes, svart
bleunt . säger (21:36)
Hoppas ni använder skydd. Vill inte råka ut för virus. Speciellt inte om ni låter andra använda den.
eightbits säger (21:38)
Tssss.
bleunt . säger (21:38)
xD

Det här inlägget postades i Laserstrålar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

