Bitter

Jösses, vad Danny är BITTER. Har aldrig gillat honom som artist, men han verkar inte vara mer härlig som person heller. Jag får Kanye West-vibbar av honom.

Citat från hans bitterhet:

”Jag vill göra ett håll käften-nummer som inte setts i svensk tv förut. Vi har lagt ner så mycket energi, pengar och tid i de här tre minuterna så det är helt sjukt. Det har kostat väldigt mycket pengar att få fram de effekter jag vill ha.”

”Jag har gjort det fetaste numret som någonsin gjorts i Sverige.”

”Jag hade inte lust att sitta här och glo på Loreens nummer igen, jag ville bara in till min loge och samla gänget.”

”Jag skulle fungera bättre än Loreen, det är bara att kolla på mitt nummer, så ser du det.”

”Hon är inte det självklara, jag tror Sverige ville ha nåt nytt. Jag är så självklar, så kommersiell. Jag blinkar med lampor, oj vad barnsligt. ‘Vi tar nåt seriöst i stället’. Så tror jag att svenska folket tänker.”

”Det stör mig att mitt nummer inte gick vidare till Europa. Jag ställde inte upp för att komma tvåa. Jag har gjort det fetaste numret som någonsin gjorts i Sverige. Jag vet vad jag har åstadkommit.”

Det här inlägget postades i Laserstrålar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bitter

  1. Stefan skriver:

    Snacka om att bete sig som en barnrumpa!

Kommentera

