Spelblogg

Jag tror ingen läser den här bloggen. Jag har typ 7-8 visningar om dagen, och alla är säkert från mig. Men jag har en blogg som någon faktiskt läser, och den har nominerats till Årets spelblogg 2011. Förra året kom vi på fjärde plats, och jag hoppas att vi är med i topp 5 det här året också. Om du vet vad jag snackar om, och gillar Svampriket, så kan du ju rösta. Och gillar du någon annan borde du rösta på den. 🙂

Det här inlägget postades i Laserstrålar. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Spelblogg

  1. carroe skriver:

    Jag läser den här bloggen 🙂

  2. Felix skriver:

    Jag läser 😀

  3. WysiWyg skriver:

    Jag läser allt du skriver här, men via RSS så jag räknas nog inte bland dina sidvisningar.

    (Ledsen att det dröjde med kommentaren, har varit ruggigt magsjuk)

  4. Awesome! Jag har fyra läsare! 😀

  5. FlipSide skriver:

    Till och med en femte här!

  6. Frida skriver:

    Jag hittade hit idag genom ett inlägg som du skrev för fyra år sedan. Det handlade om adoption. Tittar nog in här igen!

Kommentera

