Russin

Russin ser ut som pyttesmå negervaginor.

Det här inlägget postades i Laserstrålar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Russin

  1. Mona skriver:

    Alltså, jag har ju följt dig ett tag. Det har vart kul, givande på sitt sätt och en annorlunda bloggvisit, absolut. Men hur fan tänker du när du använder ordet neger? Svart – javisst! Men neger är ju använt från alla vinklar och aspekter som ett skällsord, så hur kommer det sig att du väljer just det ordet? Jag vill ju helst inte läsa bloggar där ignorant shitheads skriver. Men jag gillar ju dig egentligen.

    • Jag använder ordet neger av just den anledningen. Tabun har givit ordet neger en tyngd och kraft som känns bra. Jag tycker skällsord som neger, bög, fitta, hora är okej att använda när de inte riktas direkt mot en specifik person.

      Å andra sidan tycker jag det är skoj att kalla min flickvän för blatte. Så jag är nog en ignorant shithead också.

Kommentera

