Grannar

Om jag någonsin blir sjukligt rik tänker jag köpa upp alla lägenheter vägg i vägg med min, så att jag slipper grannar.

Det här inlägget postades i Laserstrålar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Grannar

  1. WysiWyg skriver:

    Om jag blir rik tänker jag köpa mig ett stycke land utanför staden. Inte FÖR långt bort, inom cykelavstånd, men långt nog för att kissarna ska kunna gå ute i skog och mark som de vill.

    Sedan skulle jag bygga mig ett jättehäftigt och avancerat hus, som skulle vara mer eller mindre självförsörjande.

    Beroende på hur pass paranoid jag är vid det tillfället så kan det också bli tal om att bygga en jättelik underjordisk bunker för att klara av … tja, vad det än är som jag är paranoid över då. 😉

Kommentera

