Facebookskämt

Så jag laddade upp en bild på massa gravstenar till facebook, och taggade ungefär 15 av mina vänner som jag tycker jag känner på det sättet att jag kan göra så.

Men en väns mormor såg bilden, och var inte nöjd.

Lovisa säger (16:21)
Du är just nu väldigt hatad av min mormor 

Lovisa säger (16:27)
”Vad är det för jävla människa??! Hur kan man göra så??!”

”Men mormor, det är ett skämt. Jag känner honom, han är ingen sjuk människa.”

”Varför finns den på din profil då?!?! Varför har du lagt den där?? Varför finns ditt namn på en såndär bild?? Jag har inte kunnat sova inatt, jag blir så orolig”

Lovisa säger (16:29)
”Det är inte JAG som har lagt den där, det är han som har taggat mig. Jag kommer väl förfan inte att dö för att jag är taggad i en bild, och du kan inte ringa och skälla på MIG för att jag har blivit taggad i en bild”.

Om jag får gamla tanter att antingen tro att deras barnbarn är död, eller att någon är ute efter att döda dem känner jag mig såklart lite skyldig. Men handlar det om skrock eller varsel får hon skylla sig själv.

Lovisa säger (16:53)
”Hade någon taggat mig i en såndär bild hade jag fan polisanmält!”

Det här inlägget postades i Laserstrålar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

