Carina Herrstedt

Det är ganska sorgligt att jag skriver bättre svenska än en riksdagsledamot för Sverigedemokraterna, som tjänar 56 000kr i månaden.

”Detta är totalt onödig information till media, väljare och resten av Sverige, nu är pajkastningen igång.”

Skulle sitta fint med en punkt efter ”Sverige”.

”Vad tjänar partiet på detta? Personligen tycker jag att det är väldigt lågt, men jag skall inte säga något från jag vet hur det verkligen ligger till och vet vad som är sagt till media och inte.”

Du ska inte säga något från du vet hur det ligger till?
Carina Herrstedt, tror du folk säger ”från” när de säger ”förrän”?
Och avslutningen är ju väldigt Sarah Palinesque.

”Förvåna inte er om detta kommer att målas upp som förtal emot William oaktat vad som är sant och inte, media gör vad som och vem vet hur William agerar nu när vi kastat första stenen …”

Förvåna inte er? Att bli förvånad är inte samma sak som att förvåna. Om jag blir förvånad över medias reaktioner har jag inte förvånat mig själv.

Det här inlägget postades i Laserstrålar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

